Obsah
Často kladené dotazy
1. Můžu Vašich služeb využít, přestože jsem viníkem dopravní nehody?
Ano, jsme schopni Vám pomoci, jelikož oprava vozidla je hrazena z havarijního pojištění. Klient hradí pouze spoluúčast. Náhradní vozidlo po dobu opravy je hrazeno z připojištění náhradního vozidla, případně si klient tuto službu hradí sám.
2. Musím mít s Vámi předem podepsanou smlouvu?
Není nutné předem uzavírat jakoukoliv smlouvu. Naše služby jsou zdarma, protože likvidace dopravní nehody je hrazena z pojištění viníka. Stačí pouze zavolat 777 135 135.
3. S účastníkem dopravní nehody se nemůžeme při dopravní nehodě dohodnout.
Pokud se nemůžete dohodnout, tak doporučujeme zavolat Policii ČR, která nehodu prošetří, určí viníka a také výši škody na vozidlech. Po prošetření obdržíte záznam o dopravní nehodě, se kterým se na nás obraťte, a my zařídíme veškerou administrativu spojenou s opravou vašeho vozu.
4. Dopravní nehoda byla způsobena střetem se zvěří. Je nutné volat Policii ČR?
V tomto případě doporučujeme zavolat Policii ČR, která Vám vydá záznam o dopravní nehodě a zajistí po nehodě odvoz sraženého zvířete. Budete tak mít připravené všechny podklady pro pojišťovnu.
5. Do jaké výše škody nemusím volat Policii?
Policii ČR nemusíte volat:
- nedošlo-li ke škodě na některém ze zúčastněných vozidel (nikoliv na obou dohromady) převyšující částku 100 000 Kč, včetně přepravovaných věcí,
- nedošlo-li ke škodě na majetku třetí osoby (např. objekty mimo komunikaci), s výjimkou škody na vozidle, jehož řidič má účast na dopravní nehodě,
- nebyla-li poškozena nebo zničena pozemní komunikace (např. dopravní značení, svodidla apod.).